Dag 26-09 oktober


Vandaag stond er dus een stadswandeling op het programma.
We stonden vroeg op en de eerste stop die we aandeden was de plaatselijke apotheek.
Het was weer eens zover,Paula kan het gewoon niet laten.

Om 8.30 uur ging de lichten in de winkel aan nadat al het personeel zijn plaats in de zaak had gekozen en dat was best grappig om te zien.
Nadat Paula aan een medewerker verteld had dat zij bij haar zelf de diagnose had gesteld en een blaasontsteking had geconstateerd,werden wij door verwezen naar de apotheker zelf.

Ja mevrouw zei hij ik mag het niet voorschrijven en alleen op recept mag ik u een anti biothica kuur voorschrijven maar ik begrijp uw probleem dus voor u maak een uitzondering.
We gingen terug naar het hotel en Paula kroop haar bed in en ik ging met de groep aan de stadswandeling beginnen.

Nou dat stelde weinig voor,de gids is erg uitvoerig en weet een heleboel maar geschiedenis is niet mijn ding.
Zo rond half twaalf was de tour afgelopen en de rest van de dag zijn we maar wat in het hotel blijven hangen.

Om 8 uur ’s Avonds gingen we in de Ritz uit eten met de hele ploeg,alleen Paula was niet mee en die heeft dus alleen maar een hamburgertje gegeten.
Het was een mooi restaurant wat langzaam ronddraaide en ik heb me de springbok lekker laten smaken.

Morgen is het voor de groep de laatste dag en staat de Kaap de Goede Hoop op het programma en eventueel de Tafelberg.

5 opmerkingen:

  1. He bah Paula was het weer eens zover, balen zeg!
    Ik hoop dat het morgen beter met je gaat.
    Beterschap meissie.

    groetjes en veel liefs
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat vervelend zeg, gelukkig is dan weer wel aan het einde van de vakantie.
    Zal zo eens op facebook kijken hoe het met je gaat.

    Hopenlijk werken de medicijnen snel!

    xxx Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waardeloos een blaasontsteking! Wel fijn dat ze je wilden helpen bij de apotheek. Daar kunnen ze nog wel eens moeilijk over doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He bah! Echt naar dat Paula weer een blaasontsteking had.. Dat is helemaal nooit leuk maar zeer zeker niet op vakantie :-(
    Gelukkig kreeg je toch een kuur mee!

    Ik ga snel de laatste dagen lezen.

    Sonja
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend hoor!!

    Ook jammer dat de stadstour niks was. Wel fijn dat ze ab voorschreven op de eigen diagnose ;)

    xxx Jaap

    BeantwoordenVerwijderen